HypeFIS Color

215.00 250.00 
Prezentowana cena regularna jest najniższą ceną z ostatnich 30 dni
Dostępność:
SKU: Brak danych Kategoria:

Opis

Długo wyczekiwana, kolorowa wersja naszego modułu HypeFIS!

Funkcje

Co potrafi nasz moduł (w bardzo dużym skrócie):

  • Rozbudowana funkcjonalność fabrycznego MFA,
  • Trzy niezależne banki MFA – bieżąca podróż, bieżący dzień oraz sumaryczny,
  • Spalanie chwilowe,
  • Spalanie średnie,
  • Czas podróży,
  • Czas postoju,
  • Średnia prędkość,
  • Prędkość maksymalna,
  • Zużyte paliwo,
  • Koszt zużytego paliwa,
  • Zasięg na baku,
  • Detekcja oraz wyświetlanie aktualnie załączonego biegu,
  • Prędkość, temperatura płynu, temperatura oleju, temperatura zewnętrzna, napięcie ładowania, ilość paliwa, ciśnienia doładowania, etc.
  • Główne okno z płynnie przewijanymi “kartami”, jak w licznikach z nowszych VAGów,
  • Wyświetlanie statusu oraz prędkości zadanej tempomatu,
  • Konfigurowalne wirtualne kontrolki (np. oleju, płynu, klocków hamulcowych),
  • Sygnalizacja otwartych drzwi, maski i klapy w formie modelu 3D pojazdu,
  • Diagnostyka OBD (bloki pomiarowe, odczyt i kasowanie błędów),
  • Odczyt i wizualizacja bieżącego poziomu oleju (wymaga fabrycznego czujnika G266 w misce olejowej),
  • Precyzyjny pomiar przyspieszeń (np. 0-100km.h),
  • Shift-light,
  • Asystenci kierowcy (odpoczynku, prędkości, świateł),
  • Alarmy ostrzegające o przekroczeniu przez dany pomiar zadanego zakresu (np. zbyt wysoka temperatura oleju),
  • Status pojazdu (wszystkie komunikaty i ostrzeżenia o usterkach),
  • W pełni konfigurowalne inspekcje (np. olejowa, filtrów, świec, itd.)
  • Gra “Snake”… 😃
  • W pełni konfigurowalna szata graficzna – można zmodyfikować dosłownie wszystko na każdym z okien (kolory, czcionki, tła, rozmieszczenie elementów na ekranie, itd.)
  • Różnorodne metody prezentacji pomiarów (tekst, pasek postępu, wirtualny wskaźnik),
  • Powitanie przy włączeniu zapłonu (animacja, logo, tekst – jak wyżej, w pełni konfigurowalne),
  • Współpraca z fabrycznymi radiami (RDS) i navi (komunikaty nawigacji); zarówno przez magistralę CAN, jak i przy użyciu trójprzewodowego interfejsu 3LB,
  • Wizualizacja pomiarów z fabrycznego układu PDC (Parktronic),

Bardziej szczegółowe przedstawienie wszystkich możliwości modułu można znaleźć tu.

Aktualizacja oprogramowania oraz modyfikacja szaty graficznej odbywa się za pomocą kabla USB – urządzenie jest widoczne jako dysk zewnętrzny 🙂

Kompatybilność VW/SEAT/Skoda

Obecna wersja urządzenia współpracuje z następującymi modelami VW/SEAT/Skoda:

  • Volkswagen Golf IV,
  • Volkswagen Bora/Jetta IV,
  • Volkswagen Passat B5, B5FL,
  • Volkswagen Sharan I FL,
  • Volkswagen T4 (po 2001 roku)
  • Seat Leon I (wymagane zegary np. z Passata B5/Golfa mk4 + obudowa Audi A3),
  • Seat Toledo II (wymagane zegary np. z Passata B5/Golfa mk4 + obudowa Audi A3),
  • Seat Alhambra I,
  • Skoda Octavia I,
  • Skoda Superb I (wymagane zegary np. z Passata B5 lub Octavii)

Moduł wymaga, aby pojazd posiadał magistralę CAN silnika (tzn. numer fabrycznego licznika powinien mieć format xxx 920 xxx).

Moduł można zamontować tylko i wyłącznie w zestawach wskaźników produkcji VDO IMMO3, wyposażonych w wyświetlacz 1/2 FIS (tzw. mały FIS, pół FIS).

Poniżej lista liczników kompatybilnych z urządzeniem (w numerach pominięta została litera na końcu – nie ma ona znaczenia):

  • 1J0 920 826/926
  • 1J5 920 826/926
  • 3B0 920 826/926
  • 3B0 920 827/927
  • 3B0 920 829/929
  • 1U0 920 821/921
  • 7M0 920 820/920
  • 7M7 920 820/920

W przypadku platform VW/Seat/Skoda, urządzenie współpracuje z modułami komfortu 1C0 959 799 oraz 1J0 959 799; w przypadku tych drugich wymagane jest podłączenie dwóch dodatkowych przewodów do licznika.

Kompatybilność Audi

Obecna wersja urządzenia współpracuje z następującymi modelami Audi:

  • Audi A2
  • Audi A3 8L,
  • Audi A4 B5,
  • Audi A6 C5

Moduł wymaga, aby pojazd posiadał magistralę CAN silnika (tzn. numer fabrycznego licznika powinien mieć format xxx 920 xxx).

Moduł można zamontować tylko i wyłącznie w zestawach wskaźników produkcji VDO, wyposażonych w pełny wyświetlacz FIS. Zestaw wskaźników musi posiadać “poliftową” wersję oprogramowania, tj. przedstawiać się w sesji diagnostycznej jako KOMBI+WEGFAHRS. VDO oraz domyślnie wskazywać rok 2000 na lewym wyświetlaczu. Zestawy wskaźników przedstawiające się jako C5/B5/AB-KOMBIINSTR. VDO lub wskazujące domyślnie rok 1999 nie są kompatybilne.

Montaż

Urządzenie instalowane jest w miejscu fabrycznego wyświetlacza FIS. Samodzielny montaż urządzenia wymaga umiejętności z zakresu lutowania!

W zależności od platformy, wyposażenia pojazdu oraz pożądanych funkcjonalności liczba przewodów połączeniowych waha się od 5 do maksymalnie 15. Instalacja oraz podłączenie modułu są znacząco prostsze w porównaniu do innych, konkurencyjnych rozwiązaniach.

Więcej informacji dotyczących instalacji modułu można znaleźć w instrukcji montażu, w sekcji Do pobrania

Sterowanie modułem odbywa się za pomocą manetki MFA. Jeśli auto jej nie posiada, należ ją zamontować we własnym zakresie.

Gwarancja

Moduł objęty jest 12 miesięczną gwarancją.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń elektrycznych, elektrostatycznych oraz mechanicznych, wynikających z niewłaściwego przechowywania, nieprawidłowego lub niestarannego montażu.

W szczególności gwarancja nie obejmuje wszelkich uszkodzeń wyświetlacza będących efektem nadmiernego nacisku na powierzchnię lub krawędzie ekranu.

Urządzenie zawiera przetwornicę DC/DC, stąd niektóre egzemplarze, po przejściu w stan uśpienia, mogą generować ledwie słyszalny ton o bardzo wysokiej częstotliwości. Jest to normalne zachowanie, które nie stanowi wady produktu.

Do pobrania

Instrukcja montażu i użytkowania, aktualizacje oprogramowania, itp.